På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 8 januari 2014

Brått i Valleby


Ett spel stod på Nils önskelista i år och det var spelet Brått i Valleby med dektektiverna Lasse, Maja och Polismästaren. Varje dag spelar vi det. Ibland flera gånger på en dag. Så även idag när vi kom hem. Ett jättekul spel tycker jag med enkla regler och roliga och snabba vändningar. En fullträff helt enkelt. Nils är grym tycker jag. Igår vann han över mig två gånger.




1 kommentar:

  1. Vad lustigt! Vi köpte det i tisdags. Toppenspel. Ella vinner för det mesta. Visste inte att det stod på er önskelista. Kram Sara

    SvaraRadera