På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 5 januari 2013

Sigge klipper sig


Idag föll lockarna på min fina. Snyft. Dock är det en hel del kvar, se nedan. Sigge har klippt sig för första gången hos frisören. J och Sigge åkte till Elin. Där har han ju varit med många gånger med Nils och där finns det ALLTID kakor från Kexfabriken. Och därför gick det hela galant. Det viktigaste som Sigge noterat och berättade för mig var att Elin hade gröna naglar. Och att det var coolt. 


Sigge smaskar. 


2 kommentarer:

  1. Då vet du vad du skall satsa på för att gå hem hos Sigge! Gå hem ännu bättre alltså! Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Sigge är inte svårflörtad då det gäller mamman... en riktig liten mamma-gris! (and I love it).

    SvaraRadera