På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 26 januari 2013

Mirakel


Kanske är jag sist på bollen här med MEN mina stackars vinter-händer prisar dessa handskar..verkar ju helt galet men det funkar. Finns även sockar för fötterna. Dundra på med kräm på kvällen, på med handskar och/eller sockar. Efter några gånger är fötterna eller händerna som nya! Dagens lördagstips till torrisar som mig. 


1 kommentar:

  1. Hahhahaa... Ja, det funkar! Men det går bra med vilka handskar som helst! Bomullsvantar finns att köpa på apoteket men jag brukar köra med vanliga fingervantar och har så gjort i flera år;-)!!!
    Kram Lisa

    SvaraRadera