På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 28 januari 2013

Golv på plats


På onsdag börjar kakelsättaren med väggarna. Ja, nog börjar det ta form vårt nya badrum. Idag har golvet kommit på plats. 


Förövrigt har vi sjukstuga här hemma. Igår när det var dags att sova sa jag till mannen att jag önskade att det var torsdag kväll istället för söndagskväll. Kände mig så sliten. Och mycket riktigt vaknade jag vid 6-tiden imorse med rosor på kinderna; feber. Strax efteråt vaknade både Nils och mannen med feber. Den enda som varit pigg idag är Sigge. Han har kämpat hårt med att få någon att ställa upp och leka dinosaurier med honom. Pappa har varit mest lättövertalad. Jag och Nils har bara legat i soffan och sovit; 39,5 är toppnoteringen idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar