På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 11 december 2012

Bortskämd

 
Vet inte om det är så mycket att fira. Alla mina år på jorden. Iallafall skall jag de närmaste åren njuta av den galet fina pärlplattan som Nils designat till mig i mina favoritfärger och den innerliga grattiskramen jag fick. Du är finast Nils! Från Sigge fick jag den skönaste kommentaren idag när vi fikade pepparkakor i eftermiddags: "Jag tar ett hjärta. För jag är kär. I min mamma." Och jag i dig, Sigge! Det verkar också som att jag skall träna en hel del; träningskläder, tennisrack, tennisbollar och svettband. Och en träningskasse som jag kan bära alla träningssaker i. Lägg dessutom till att jag skall se sportig ut i en rosa Pelle P-hoodtröja. Jag skall dessutom se snygg ut i nya nagellack och smink. Det kommer också finnas tid till att tända ljuslyktor och njuta av gott te och praliner. Och clementiner i en snygg skål. Så jag har verkligen mycket att se framemot!
 
Tack alla för fina gratulationer på min födelsedag!

1 kommentar:

  1. Fina presenter du fått!!
    Visst är det väl härligt att bli lite bortskämd ibland!

    Kram Camilla

    SvaraRadera