På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 23 september 2011

Surdegsmys

Underbar känsla att vakna till en ledig fredag. Ännu bättre när solen skiner. Efter att räkorna inhandlats styrde jag och Sigge mot Kareby och Åsas bageri. Vilken liten pärla! Surdegsbröd och baguetter och skorpor. Butik i garaget. Och så en Åsa givetvis. Precis det som min lilla stad saknat och som jag saknat sedan vi flyttade hit för fyra år sedan. Ser framemot nybakt hela helgen!

Sigge har redan gått "all in" gällande fredagsmyset! Strax skall jag göra honom sällskap och pussa på honom, min lilla mammagris! Det gäller att passa på...

1 kommentar:

  1. Vilket härligt inlägg! Hoppas ni haft mysigt :-) Han ser ut att ha det riiiktigt skönt där framför filmen, din lille kille!

    Kramar

    SvaraRadera