På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 25 september 2011

Klinker!



Helgens nöje! Klinkern är på plats. Vi fick lite extra energi då smeden meddelade att vårt efterlängtade och mycket försenade räcke är på ingång. Kanske kan hallen bli klar i år ändå? ;-) Nästa fråga är vilken kulör vi skall ha på mattan i trappen bredvid? Lutar åt det betonggråa hållet tror jag iallafall...

2 kommentarer:

  1. Spännande! Vad duktiga ni är! :)

    Här hemma blev det också renovering och förändring igår men dock i mycket mindre skala än era projekt. ;) Jag ficke tt ryck och slipade och målade om skafferiet i matkällaren. Vitt och tjusigt är det nu och målaren, ja hon är väldigtstolt. Och prickig. ;)

    Ha en fin vecka vännen

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta: det är alltid roligt att förnya vare det sig är stort eller litet! ;-)
    kram

    SvaraRadera