På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 22 september 2011

Haveri!


Ögoninfektion. Stukad fot för första gången. Svinkoppor för första gången. Svinkoppor för andra gången. Takläcka för första gången. Löss för första gången. Lös tand för första gången. Känns som jag befinner mig i något slags haveri! Just det, lampan (Norm 69; skitsnygg men ett helvete att sätta ihop!) gav också upp häromkvällen. 69 bitar överallt... Bilden är tagen på tippen strax innan begravningen! Men imorgon är det fredag och jag är ledig. Uppväger nästan allt ovan. ;-)


1 kommentar:

  1. Roligt nästan jämt! ;-) NJUT nu av din lediga dag!!

    Kram till dig :-)

    SvaraRadera