På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 6 september 2011

Lunchbeat

Jag gillar inte bakplåtspapper på rulle.
Jag borde inte hetsätit en halv chokladkaka innan middagen.
Raggsockor. Äntligen.
Montessori-apparna är väldigt amerikanska. Teeerrrrrifiiiiic och handklapp.
Skulle också vilja sticka på "lunchbeat" på lunchrast. Dansa disco i en halvtimme. Faktiskt.
Tycker synd om den där fotbollsspelaren. Sluta mobbas!!! Ni vuxna!!

2 kommentarer:

  1. Så skönt att höra att det inte bara är jag som inte gillar bakplåtspapper på rulle! ;) Numera köper jag de färdiga arken men sist jag handlade fick jag med fel hem och döm om min förvåning då jag rycker tag i ett ark (trodde jag)framför spisen och hela rullen flyger iväg. Nu kollar jag RIKTIGT nog apå paketet när jag handlar! ;)

    Chokladkaka är gott. Raggsockor mysigt. Appar är en okänd värld för mig och min numera ganska omoderna mobil. Lunchbeat låter härligt men mobbing i alla de former är så trsit och lågt.

    Jag hoppas att allt är bra med dig och dina fina pojkar Anna och att ni har en riktigt fn helg framför er? Jag är så glad att du finns där ute.

    Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Lotta: du är så rar!! Vad roligt att du fortfarande hittar hit trots få inlägg! Kram igen!

    SvaraRadera