På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 28 september 2011

Dörrskylt

Hem ljuva hem! Jag älskar att komma hem då på eftermiddagen. Bär så armarna går av; väskor, post, ryggsäckar, gympapåsar och jobbväska. Med lagom trötta ungar. Innanför stannar allt äntligen av en stund. Av med smycken, på med bekvämare kläder. Sen njuter jag av mitt hus. (...och visst har vi en fin dörrskylt som vi nyss fått på plats. Den har min syster gjort. Blir glad varje gång jag ser den!)

2 kommentarer:

  1. Nu försöker jag en gång till att lämna en kommentar och håller tummarna för att det går denna gång.

    Jättefin dörrskylt! :) Och den där härliga känslan då man kommer hem efter dagens slut känner jag så väl igen. Då lugnet sänker sig. Lycka!

    Sköt om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har hittat hit genom google sökning. Dörrskylten är sååå fin! Tror Du att din syster skulle kunna tänka sig sälja en sån till oss? Vad är den gjort av? Tack för svar på förhand! Ha en trevlig dag!
    Mvh Agnieszka

    SvaraRadera