På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 1 april 2011

Längtan!


Hu vad jag längtar efter värme och sol! Hela kroppen och knoppen vill sitta i gassande solsken med grönska runt fötterna. Torsdagseftermiddagens försmak av vår och sommar biter sig envist kvar i sinnet; där satt jag och Sigge på altanen och smaskade bulle och bara myste! Så till den milda grad att jag idag var tvungen att åkta en sväng och leta nytt bord till altanen. Gick dock bet! Får nog vidga mitt spaningsområde för jag vill ha tag på ett nytt bord nu! Så jag och Sigge är beredda då det slår till!


Önskar alla en superfin helg!


(...om man åker till Staterna måste man ju köpa en cowboyhatt...Det gjorde jag and I love it!)

1 kommentar:

  1. Jag har en nästan likadan, från Granit dock och inte USA, men jag älskar den!

    SvaraRadera