På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 14 april 2011

Damm!


Så var vår vindstrappa på plats sedan någon dag. Invigning i eftermiddags då Nils och Sigge tjatat i flera dagar om att de vill ha fram sitt efterlängtade Aqua Play - bästa uteleksakspresenten enligt mig! Dessutom är nu taket gipsat så furuplankorna är ett minne blott!


Annars är det mest damm överallt i hela huset! Jag som hatar damm! Kanske bra att jobba med sina fobier emellanåt... jag passar mig noga för svarta ytor i min inredning. Nej tack av den nämnda enkla anledningen!


Passar på att önska alla en fin fredag! Jag får se om det blir något blogginlägg imorgon. Då står nämligen målning av trapp gång nummer två på schemat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar