På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 6 april 2011

Syréntapet anyone?



Då har vi dragit igång vår renovering igen efter ett upphåll sedan i höstas. Nu är det matplats och hall som står inför förvandling. Särskilt hallen där 7o-talet fått regera alldeles för länge...fy så trött jag är på tapeterna och furun! Väck, väck, väck och väck mig inte förrän det är klart, tack! Det hade varit skönt, eller hur! :-) Imorgon kommer både elektrikern och förhoppningsvis smeden; jag har en plan nämligen!


1 kommentar:

  1. Härligt att ni är igång igen! :) Jag kan förstå din längtan och visst hade det varit skönt att vakna upp igen när allt är klart. ;) Nu blir jag ju väldigt nyfiken på din plan Anna. Något du kan berätta? :)

    Suck, här hemma har vi tyvärr reliker kvar från 60-talet som jag LÄNGTAR efter att bli av med. I sommar är det dags för renovering av sovrummet dock och det är efterlängtat kan jag lova. Det är till och med så att det tråkiga förarbetet låter som ljuv musik. ;)

    Lycka till med renoveringen och ha en fin helg kära du!

    Kram Lotta

    SvaraRadera