På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 4 april 2011

Ett ryck!

Ny vecka och nya tag! Skönt att börja på nytt efter en riktigt trött vecka och en ännu tröttare helg! Den där sommartiden ställde verkligen till det denna gången. Så alla var trötta i helgen och tog igen sig på sitt egna lilla vis! ;-) Eftersom vi varit isär hela veckan ägnades söndagen åt mycket mys med brödbak och pannkaksfrukost till Nils och Sigges förtjusning; än bättre med de "ascoola" (som Nils uttrycker det!) Star Wars-formarna. Japp, vi är i ett stim rent ut sagt! Nu lite slapp i soffan efter att jag fick ett galet kvällsryck; både städat min bil och sopat hela uppfarten!


1 kommentar:

  1. Sicka roliga pannkakor!! Hoppas vi snart ska sova över hos er och få så ascoola pannkakor...Sigge goding - det går ju dricka välling på mattan oxå! Kram Sara

    SvaraRadera