På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 18 april 2011

Fulfönster!

Årets påskpynt i ett fulfönster; så blir det i ett hus där ständig renovering pågår! Blir glad ända in i hjärteroten över spretet, röran och färgblandningen! Vi ska peppa Sigges solrosplanta och försöka få den motiverad till att ta sig an utmaningen från förra sommaren då Nils solrosplanta sträckte och sträckte och STRÄCKTE på sig...till 2,8 m!!! Skojar inte! Nu har jag påsklov med mina fina och vi skall bara mysa och inte göra något vettigt alls! Njuta av solen som nu äntligen kommit, fika och titta på snickare som snickrar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar