På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 5 maj 2013

Beslut och avslut


Ibland faller saker på plats. Helt oväntat på en söndag. Denna får det bli som lågväxande häck efter alla funderingar fram och tillbaka. Världens mest hjälpsamma och intresserade trädgårdsmästare tackar jag för det. 


Söndagar är träningsdagen nummer ett för oss. Nils har innebandyträning. Båda ligisterna har simskola. Och jag har tennisträning. Barnens aktiviteter avslutades idag och skönt är det. Nu vill jag ha lediga söndagar med trädgårdsfix. Men tennisen fortsätter maj ut och det är jag så glad för. Älskar't!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar