På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 15 mars 2012

En önskan om Morgan


Åh, vad jag vill läsa något annat än det (jobbrelaterade) jag just nu plöjer igenom varenda eviga lediga stund... Skulle gärna börja läsa om Morgan. Efter Korparna och Niceville vill jag läsa MERA! Men de önskningarna får vänta tills helgen. Har nog någon timme kvar ikväll med jobb innan jag är klar...suck!

2 kommentarer:

  1. Jag har precis satt tänderna i Korparna, och Niceville står på vänt i bokhyllan.

    Tomas Bannerhed gick året över mig på min universitetsutbildning förresten, en trevlig, klok och en liten aning pretentiös person. Det är så otroligt kul att han lyckats så bra med sin bok!

    Fast Korparna får inte följa med till New York, där är det lättsmälta deckare som gäller. Och glossiga magasin.

    SvaraRadera
  2. Definitivt glossiga magasin! Stylish!
    //Anna

    SvaraRadera