På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 8 juni 2014

Råd till mina barn



Nils och Sigge. I livet är det viktigt att vara ödmjuk. Att tänka på andra och ge lite mer. Det är jättesvårt att göra det men om ni försöker så ofta det går så växer ni tusenfalt själva. Det lovar jag er. Efter gårdagens konsert på Ullevi med Håkan Hellström tillsammans med min kärlek tänker jag än mer på hur viktigt det är. Ödmjukheten. Och att den är livsviktig. Tack för världens bästa Mors Dag-present. Hoppas att ni också får ha lite Håkan i ert liv. Älskar er mest av allt. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar