På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 13 juni 2014

Fredagssvep vecka 24


Jag har hunnit med att vara på badutflykt då vädret visade sig från sin finaste sida. 



Vi har upptäckt en besökare i källaren. 


Nils har lärt sig knyta rosetter. 


Vi har firat skolavslutningar med att fika på stan med kusinerna. 


Vi har varit på sommaravslutning på Sigges förskola. Vi fick följa med på utflykt till skogen de går till varje vecka. Jättemysigt. 



Pojkarna har hängt en dag med farmor och farfar. Denna bild fick jag skickad till mig. Mera mys. Tack för att ni ställer upp och hjälper till. Ni är guld värda. 


Mina pioner i trädgården blommar. Denna doftar ljuvligt och jag kan inte titta mig mätt på den.

Avslutningsveckan har dessutom innehållit en skolavslutning till. Och en försenad 5 ½ års kontroll med spruta. Och en orienteringsavslutning och en fritidsutflykt. Dessutom också besök av fina vänner och en klippning och en halv vabdag och ett läkarbesök. Häpp! Härligt när det är fullt upp.

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar