På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 26 april 2014

Chokladkakor


Nu längtar jag efter mitt nya kök. Skulle gärna vilja utrusta det med nya köksdetaljer. Skulle gärna åka till Bagaren och Kocken och i en fantasivärld köpa allt jag pekar på. Nils har iallafall bestämt att sådan här smarriga chokladkakor skall han bjuda på när han fyller år. Receptet har vi provsmakat då vi hälsade på min fina väninna och hennes töser på påsklovet. En solig dag med prat, prat, prat. Vi satt på altanen i solen hela dagen och åt och fikade och hade det underbart. Efter sådana dagar känner jag mig bortskämd; sol, fina vänner och gemenskap. 


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar