På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 17 mars 2014

Karamell


Alltså. Herregud vilken karamell till tidning. Jag älskar den. Och recepten som var i med i numret gick inte av för hackor. Nytt kök; bring it on. Känner mig redo för några veckors kaos, grejare, byggdamm och allt vad en köksrenovering innebär. Nu drömmer jag om nytt kök och om våren. Om tre veckor drar det igång. 


1 kommentar:

  1. Tack, du är fin du :)
    Ja det känns plötsligt lite roligare att blogga igen? Och även att kika in till er andra ;)
    Nytt kök! Du dokumenterar väl? Åh vad roligt!!

    Kram, G

    SvaraRadera