På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 28 november 2012

Symmetri


Onsdagskvällar. Sedan några veckor en mysstund med Nils. Vi ser på SOS Sommar och tycker det är så spännande. Käkar en kvällsmacka och snackar lite på´t när det är reklampaus. Idag var det bara vi två; jag och Nils. Pappan ringde från Spanien och så avhandlade vi dagen. Nils berättade att de hade jobbat med symmetrier idag i skolan,  "symmmmetriiiier" som Nils sa. Cch så berättade min store så där gulligt uttömmande och med exakthet som bara Nils kan göra om detta fantastiska.

Jag och Nils i symmetri. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar