På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 19 november 2012

Jul på Barfotsgatan


Badrumsrenoveringen föranledde ett eftermiddagsbesök på Ikea igår. På väg ut svischade vi förbi blomsteravdelningen och där hittade jag en förpackning med tre minigranar som väl hemma passade perfekt i min fina kruka som jag köpte i samma affär förra året. Ljuvligt fin med massor av hyacinter hela julhelgen men minst lika fint med dessa granar. Så nu är det officiellt; julen har flyttat in på Barfotsgatan!


3 kommentarer:

  1. Samma här, idag bakade vi säsongens första pepparkakor! Dekoration med kristyr pågår just nu i köket.

    SvaraRadera
  2. Jättefina!! Nu har jag ännu fler anledningar att åka to the big store!!

    Kram!

    SvaraRadera