På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 24 november 2012

Ärenden


Badrumsrenovering innebär ärenden på stan. Något som Nils inte uppskattar. Att det blev det idag var något oväntat då jag hade helt andra planer men som imorse ställdes in pga sjukdom... Men med mutor i form av leksaksbutiksbesök och pizza på stan gick det tämligen smärtfritt. Sigges val var ju lätt att räkna ut på förhand. Nu har ju långhalsen en kompis som han uttryckte det. Än har han inte förstått det där med näringskedjor.


Kvällen har avslutats med våfflor och ljus och mys och musik. En fin lördag med mina godingar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar