På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 11 november 2012

Fars dag 2012



Pappan gratulerades vid frukosten. En egenvald utflykt med var och en av sönerna var årets present. Snodde idén från syrran och har tipsat alla mina väninnor om den. Blev mycket uppskattat av J!
 
Nu strax Downton Abbey och te och choklad i soffan. Känner oss väl värda det då vi varit ute i regnet och rusket hela dagen och gjort klart kantsten och täckbark under vår bokhäck som också var det sista i trädgårdsprojektet. Kan nästan inte tro att det är klart... etapp ett iallafall. Nästa etapp blir nog till våren...om vi orkar. Är sjukt trött på trädgårdsarbete! Får kli på kroppen jag bara tänker på det...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar