På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 25 november 2012

Söndagsbio


Hotell Transylvanien stod på schemat idag för J och Nils; fardagspresenten från Nils. Kul att det blev av. Så lätt att saker som bara är önskningar och förhoppningar inte blir av. Sigge har varit lite snorig så vi har hängt hemma och tagit det lugnt. Passat bra för själv har jag varit seg och trött. Anar att det hänger ihop med mörkret. Grymt stolt att jag tog mig i kragen och åkte iväg och körde igenom mitt gymprogram. Kommer inte kunna röra mig imorgon...såg på datumanteckningen att sist jag tränade det var i april...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar