På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 11 september 2012

Vardagstugget


Mina vardagar är ganska tråkiga. Alltså. Inget särskilt händer förutom det vanliga tugget; morgon-stress, jobb-stress, hämta-fritids-förskola-stress, vad-ska-vi-äta-stress, tvätthögs-stress, planera-nästa-dag-stress, trädgårdsprojekt-stress och lite varannan-vecka-ensamstående-stress då mannen flyr till Spanien. Jaha. Därför går min blogg liksom in i en dvala där i början av veckan. Och vaknar upp bortåt fredag. Under tiden surfar jag runt på alla bloggar och insuper härliga veckohändelser hos er andra! Keep it up! I´ll catch up later! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar