På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 22 september 2012

10.00-15.00

 
Eter frukost fick farmor det ärofyllda jobbet att leta missiler i legolådan under övervakning av Sigge.


Själv åkte jag till stan och provade ut nya bågar och hann med en lyxig hallon- och chokladmuffins innan det var dags för synundersökningen. Och att prova och känna lite på jodhpursen som finns på min önskelista.


Väl hemma provade jag bågarna och frågande Nils vad han tyckte: mamma, du är snygg i alla så du kan välja vilka som! fick jag till svar. Finaste min.


Innan turen gick hem igen köpte jag mig en ny oversize t-shirt med mörkgröna ränder och hann in på Lagerhaus och bunkrade upp med presentpapper! Tänk att några timmar i stan kan kännas som en minisemester...


1 kommentar:

  1. Underbart Anna! Du är väl värd en minisemester! Längtar oxå in till stan! Kanske skulle boka en lördag med brunch & shopping?!
    Kram Lisa

    SvaraRadera