På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 19 april 2012

Låg


Pizza, coca-cola och godis. Kanske kan det få mig på bättre humör? (Status: mest uppsvullen och rapig och med hemsk andedräkt....) Gud vad jag varit bedrövligt irriterad denna veckan. Inuti iallafall. Och liksom hela tiden längtat hem. Kanske beror det på veckans hesa läge; varit i princip röstlös men kört på ändå liksom med jobb och vardag. Strax hoppar jag i säng. Och vaknar till en ledig dag. Och till en förhoppningsvis trevligare Anna. Over and out!!!!! 

2 kommentarer:

  1. Ibland är det precis så där. Jag tror att vi alla kan känna igen oss i dina ord Anna. Men jag hoppas att du vaknade upp till en skön ledig dag idag och kände dig både utvilad, piggare och gladare?

    Njut av din lediga dag och av den stundande helgen vännen.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lite bättre idag. Men har bestämt mig för att gå hårt på godiset ikväll med! ;-)
    Tack detsamma!
    kram Anna

    SvaraRadera