På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 11 april 2012

Bloppis april 2012

Nu skall jag pröva det här med bloppis! Här kommer några plagg, både dam och barn som vill få nya ägare. Alla plagg/skor är i fint, helt, rent skick. Skickas fraktfritt i Sverige eller hämtas hos mig. Om du är intresserad skicka ett mail vad du är intresserad:anna.ronnblom@gmail.com så hör jag av mig!


Odd Molly blus/tunika, mossgrön med mörkrosa broderier, trumpetärmar, storlek 4 (XL): 200:-


Polarn Pyret skaljacka, ljusgrön, storlek 104
Polarn Pyret mössa (tunn), ljusgrön/vit, storlek 52/54 
Villervalla mössa (fodrad), multirandig, storlek 4-6 år (mer 2-4 år)
Paketpris: 250:-

DKNY topp, beige, storlek L: 50:- 


DKNY topp, beige/vit, med tryck i rosa/guld/grönt, storlek L: 50:- 


DKNY topp, beige, guldtryck, storlek L: 50:-

Converse deminblå, oanvända, innermått 152 mm: 150:- 
Ralph Lauren vit/mörkblå, kardborreband som snörning, använda fåtal tillfällen, innermått 162 mm: 120:-
Crocs svarta, oanvända, innermått 160 mm: 150:-
Ralph Polo Sport röd pikétröja, storlek 3 år: 40:-
Polarn Pyret mörkgröna fodrade byxor, storlek 122: 50:-


Noa Noa linne, mörkbeige kant, smutsrosa med mörkbeiga prickar, storlek L : 50:-


DKNY linne, vitt med multifärgat tryck, storlek L : 50:-


Odd Molly linne, vitt med mörkgula broderier, bruna kanter, storlek 3 (L) : 150:-


Tiger dam bomullströja, storlek L: 50:-


Peak Performance ljusbeige bomullsbyxa, snörning vid benslut, storlek XL : 50:-
Peak Performance mörkgrön bomullsbyxa, snörning vid benslut, storlek XL: 50:-


Smirk klänning, multifärgad storlek L: 50:-


Hunky Dory kofta, ljusbeige, storlek XL : 200:-

Ralph Polo gympasko vit/mörkblå med snörning, använda men i fint skick, innermått 195 mm: 75:- 
DKNY barn t-shirt, storlek 3 år: 40:-

3 kommentarer:

  1. Bloppis börjar bli stort och det är ett fantastiskt sätt att låta kläder och annat komma till nytta för någon annan. :)

    Jag säger lycka till och instämmer med föregående talare; Heja dig Anna! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Fyra saker är sålda, så jag är mer än nöjd!
    //Anna

    SvaraRadera