På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 24 april 2012

De protesterar!

 Bilder från www.sportamore.se

Vita, snygga och för djävliga...för mina stackars benhinnor. Trots operation. Ingen dämpning what so ever! Och då megaprotesterar mina underben och ratar Conversen. Så nu jaktar jag efter annat alternativ med mera gympadojjadämpning i något liknande som Conversen. Typ som ovan. För jag vill inte ränna runt i vanliga gympadojjor i regnbågens alla färger utan känna mig sommarsnygg ändå liksom. Eller så struntar jag i det vita och slår till på sådana här karameller. Wiii!

 Bild från www.sportamore.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar