På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 1 maj 2011

Lite här och lite där!




Veckan som gick var kort men intensiv, fylld med jobbmöten varvat med renoveringsarbeten i hallen på kvällstid. Slutsats: dygnets 24 timmar räcker inte till!

Helgen har spenderats med fortsatt hallrenovering men idag tog vi paus från den och har varit ute och röjt i trädgården. Där behöver det ju också "renoveras"! Dock har dagens tema mer varit röja bort ogräs och annat ej uppskattad växtlighet. Detta har skett i lagom tempo efter en supertrevlig kväll igår med fina vänner som dock blev sen...så idag åt vi frukost vi halv elva! :-)

Dagens bästa upptäckt: min rabarberplanta som jag fick från en granne förra sommaren har slagit rot och SPRÄNGER fram skott! Jippie!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar