På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 19 maj 2011

DIY!

Jag har pysslat... jooooo det är sant! Graden av pyssel kan väl diskuteras...4 minuter kvalar väl in? I vilket fall är jag gôrnöjd! Har saknat en skylt som denna länge då jag helst vill låsa framdörren då vi hänger på altanen på baksidan. Vet ju inte vem som får för sig att stiga på?


4 kommentarer:

  1. Vad fin den blev! Och ändamålsenlig. Pyssel skall, enligt mig, både vara lite fint att se på men även ha en funktion!

    SvaraRadera
  2. Jag beställer en bums! Eller så önskar jag mig en när jag fyller år :)! Vi hänger oxå på altanen, kan man säga baksidan hos oss? KRAM Sara

    SvaraRadera
  3. Bra ide! Apar genast efter :-)

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  4. Lisa: blir för sällan jag ägnar mig åt småprojekten, satsar mer på stora...typ hallrenovering...
    Sara: beställningar noterad! ;-)
    Bella: ABSOLUT!!
    kram

    SvaraRadera