På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 25 maj 2011

Sopa, sopa!

Bild från www.lannamobler.se


Jag behöver en ny sopborste på altanen. Den skall hjälpa mig sopa bort all sand som Nils och Sigge tömmer ur sina skor varje dag någonstans just där. Kanske kan den också sopa bort ett och annat löv! Har bestämt mig för modellen ovan men sedan tog det stopp...öh, vilken färg då? Alla är ju fina! Rosa-orange gillar jag och den gråa var ju också fin-fin!

Eller kanske den där...


1 kommentar:

  1. Jätteläcker sopkvast och jag förståratt det är svårt att välja en endaste. ;) Jag vill ha allihop! :) Nog skulle man väl kunna få användning för 7 stycken. Det blir ju mycket sand, löv, gräs och annat under ett år. ;) Du får berätta vilken du bestämmer dig för Anna.

    Ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera