På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

onsdag 16 maj 2012

En leverans av block


18 st lastpallar fördelade runt vår tomtgräns. Så där 2,5 m mellan varje.


Det blir många, många murstenar som skall travas och staplas om igen.


Och ikväll kom de första på plats. Och jag gillar det jag ser. Och tur är väl det! Lite svårt att ångra sig nu. Menar jag. ;-)

5 kommentarer:

  1. Kommer bli toppen! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt! Vad duktiga ni är! Och Dag!
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Det där kommer att bli fint som snus! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ert hus är körsbäret på gräddhyllan det blir svårslaget. Kram sandra

    SvaraRadera
  5. Sara, Lisa och Lotta: den ser ut att bli fin muren.

    Sandra: vi gör vårt bästa för att föra 70-talet in i 2000-talet. Men ibland undrar jag vad vi håller på med! Byggt nytt istället???

    kram Anna

    SvaraRadera