På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 15 december 2015

Att fylla 41


Dagarna rusar på. Och inte hinner jag med bloggen alls. Men jag hinner med massa annat roligt, det är helt säkert iallafall. Som att fylla år. 41. I fredags blev jag firad med prinsesstårta och paket av mina fina killar.


I ett av paketen låg nya pjäxor. Väldigt uppskattat. Får se om det blir den här modellen men det ingår bootfitting och anspassade sulor så nog skall det bli ordning på pjäxor till mina fötter till slut. Så trött på kalla och obekväma pjäxor. Äntligen ett par egna och ett par som passar mina fötter. 


Och så fick jag egentid. I form av en ritbok. Under jullovet skall jag rensa och sortera alla pennor så jag kan färglägga sedan. Och så en ångkorg. Som vi redan invigt. Och alla i familjen gillar dumplings. Så nu måste prova att göra egna. Längtar redan.

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar