På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 3 november 2015

Varbergs stadshotell och Asia Spa


Packad och redo. Igen. Jodå, för en av dagarna på höslovet hade jag date med en av mina finaste väninnor. Som en födelsedagspresent blev jag bjuden på halvdags spa. Vilken underbar förmiddag vi hade. Hämtade henne tidigt och sedan var det bara vi två hela dagen. Inget kom emellan samtalen. Vi pratade och pratade och pratade. Den känslan är underbar. Att sedan få omslutas av värme och mys gör ju inte det hela sämre precis. Innan vi lämnade Varberg käkade vi lunch och åt en ljuvlig hälleflundra. Och nu har vi bestämt att detta ska vi göra varje höstlov i fortsättningen. :-)

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar