På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 15 november 2015

En helg


Vad har vår helg innehållit måntro? I fredags åkte jag och Nils på en utflykt. Hämtade honom efter skolan så åkte vi till Ge-Kås. 4 h powershopping. Fyndade ett jättefint överkast till Sigges säng, en pyjamas till mig, några julklappar till barnen givetvis och lite annat smått och gott. Sigge hängde med morfar och Ella på eftermiddagen och de hade åkt ner på stan och fikat på Tant Rut. Sedan hade de varit hemma hos Sara och myst på kvällen med tacos. 


Den här pysselboken köpte jag till Sigge och han har pysslat som en galning idag. Han är också helt tokig i Labyrint. 


Vid lunchen igår kom pappan hem efter sin veckolånga resa till Shanghai. En vecka går väldigt fort och Nils och Sigge är väldigt duktiga på att hjälpa till när vi är ensamma. Så här har det sett ut från det att pappan kom hem. Alla i samma soffa. Mina kärlekar. 

//A

1 kommentar:

  1. Vilken rolig pusselbok! Labyrint är poppis även hos oss! Kram Sara

    SvaraRadera