På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 1 november 2015

Halloween 2015


Då var höstlovet och firandet av Halloween över för i år. I sista stund fick vi tag på pumpor. Två små istället för en stor blev det. 


Nils och Sigge gjorde ritningar och sedan var det bara att sätta igång. Jag övervakades noga i mitt karvande. 


Ovan syns Sigges pumpa. Och nedan ser ni Nils. På fredagen pyntade vi också trappen med spindelnät och ballonger och bakade halloweenpumpamuffins.Vi smygstartade redan i fredags då en gäng ungar gick runt i grannskapet. Och på kvällen kom Ella och Moa hit och så firade vi lite till.   Igår ringde det på dörren några gånger under kvällen och då delade vi ut spöken som godis. 


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar