På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

måndag 18 maj 2015

Fotografering


Hösten fotografering genom skolan var katastrof. Skickade bums tillbaka alla korten. Sedan hade jag en förhoppning om fotografering under hösten men det fick inte plats i almanackan helt enkelt. Men nu så. Äntligen blev det av. Det är en väninna till min syster som tagit korten på Nils och Sigge. Hon heter Sarah och har det som intresse. Förra våren tog hon kort på Ella och Moa. Ett av korten har systern beställt som stor canvastavla och det fotot är fantastiskt fint. För några helger sedan var det dags för mina sötproppar att bli fotade. Bilderna som Sarah tagit är så fina och ovan ser ni ett smakprov. Det finns ytterligare en hel drös så det kommer bli svårt att välja. Kan varmt rekommendera Sarah, hon är så go´ med barnen och får dem att skratta och slappna av vilket jag tycker syns på korten. Det viktigaste för fina kort! Hjärtligaste tack för hjälpen Sarah! Vi bokar dig nästa gång det blir dags igen. Hon tar gärna foto på andra om du är intresserad. Kan varmt rekommendera henne. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar