På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 10 januari 2015

Vyer från en läshörna


En lördag. Som jag till största del spenderat i soffan. I läshörnan. Läsande. Svårt att slita sig från detta perfekta ställe. Har matchat min bok med te och varierat sällskap. Dock var jag ensam där hela förmiddagen. Enda sällskapet var då flera koppar te. Och handcreamen. Efter lunchen (gjorde gudagoda kycklingburgare) gjorde Sigge mig sällskap. Med diverse pysselböcker. Nu har jag övergett läshörnan och skall strax parkera mig i soffan i myset istället. Skall se "Året med kungafamiljen". Royalist? Javisst. Vilken underbar lördag. 

//A

1 kommentar:

  1. Vad roligt, här skall Tord göra kycklingburgare idag! Kram Lisa

    SvaraRadera