På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

lördag 24 januari 2015

Kristina från Duvemåla


Så har jag varit iväg igen. Min syster skämde bort mig med en jättefin julklapp; Kristina från Duvemåla. Innan blev jag också bjuden på god mat. Har varit någon gång på Göteborgsoperan för längesedan genom jobbet. Föreställningen var helt fantastisk. Jag skrattade och grät om vartannat. Mest grät tror jag. Det är så överväldigande med sången; vilka röster. Tack Sara; jag kommer bära med mig kvällen länge! Puss på dig!

//A

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken underbar julklapp från syrran. Förstår att ni hade en magisk stund. Fint minne att bära med sig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt. Min kommentar är inte kvar. Ja, vi hade verkligen en mysig kväll. Så himla bra föreställning. Gråt, skratt. Kram kram Sara

    SvaraRadera