På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 24 februari 2013

En kota


Vi gör oss redo för våren jag och Sigge och proppar i oss kivis. Det gäller att hålla sig framme annars får man inget när Sigge siktat in sig på sådana. 


Torson som fyndades häromdagen har varit spännande och intressant för ligisterna. Kanske kan doktorsleken tas till nya höjder?


Själv har jag startat dagen med en timmes tennis med Lisa. Helt galet så roligt det är med racketsporten och idag gick timmen alldeles för fort. Nu måste jag komma igång med min träning...


2 kommentarer:

  1. Ja, fast jag kände mig trött & seg imorse gick timmen fort och det var jättekul! Tur att det snart är tisdag!!!!
    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag förstår Sigge. Jag älskar också kiwi (även fast jag blir så där sträv och konstig på tungan om jag äter för många ;)) och de är svåra att låta bli. :)

    Heja er! Ni har verkligen hittat er grej med tennisen och verkar njuta för fullt. :)

    Kram

    SvaraRadera