På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

tisdag 15 februari 2011

Tittskåp


Bild från www.marbodal.se

Idag fick jag hem första katalogen! Och jag har redan lusläst varenda sida. ;-) Den här stilen skulle jag definitivt kunna tänka mig i mitt kök. Färgen i skåpsektionen kan man ändra efter behag då det ingår bakstycken i fyra grundfärger. Fantastisk design av Anna Irinarchos tycker jag. Handtagslöst, induktionshäll, två stora hoar, en Quooker-kran, marmor istället för kakel och även som bänkskiva, en platsbyggd sittbänk och kokbokshylla, en liten skrivbordshörna är annat jag också drömmer om. Marockansk kakel som på bilden beror på? Vi har ju redan det i vårt badrum/spa. Kanske blir lite mycket men det är mycket dekorativt tycker jag iallafall. Tips emottages gärna!

Bild från www.marbodal.se

1 kommentar:

  1. Vad härligt att planera och drömma om ett nytt kök. Det är halva nöjet. ;)

    Kram Lotta

    SvaraRadera