På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 4 februari 2011

Rosa

Veckorna susar bara förbi. Jag hinner inte med och för ett par dagar sedan vände jag blad i kalendern; hej februari! Heltidsjobb och fota i dagsljus är en ekvation som inte går att lösa så jag får helt enkelt bjuda på foton med lite mörka bakgrunder. Men i rosa toner iallafall. Har själv travat runt i en rosa tunika idag och när jag kom hem blev det rosa te sittandes framför vasen med rosa liljor! Jo, som alla andra bloggerskor längtar jag efter våren och kände mig lite upplyft klädd i rosa kläder idag. Och dessutom hörde jag en fågel sitta och sjunga när jag var ute på lunchen; som om den lockade på våren. Ja men kom då! Komsi, komsi! :-)

3 kommentarer:

  1. Vilken härligt rosa dag fylld med vårkänslor du har haft Anna. Jag hoppas att helgen fortsätter i samma härliga anda. :)

    Håll ut vännen, det blir ljusare och ljusare för varje dag nu och det där fina ljuset vill vi ju ha när vi ska fotografera. :)

    Sköt om dig rara Anna!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja rosa hör helt klart till våren! Underbart!
    Och liljorna är bara så vackra, en av alla mina favvosar!

    Kram, Bella

    SvaraRadera
  3. Tack för att ni tittade in goingar!
    kram

    SvaraRadera