På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 11 februari 2011

Bloppis!

Andra gör det så varför inte! Här kommer min egen bloppis! Nedan några saker vi inte har användning eller plats för längre. Kanske något du eller någon annan är intresserad av? Hör av er isåfall; lämna kommentar (mailadress eller telefonnr) i kommentarsfältet (går att lämna som "anonym" så du behöver inte vara inloggad på Blogger) eller om du känner mig, ring eller maila!
Jag ger gärna mängdrabatt!! ;-)


Om du gillar New England-stilen: 1 st tapetrulle Casadeco "Atlantica" vinyltapet. 10,05m x 53 cm. Ge bud!


Cramer campinggrill inklusive regulatorslang till standard svensk gasolflaska, nypris 1695:-, nu 700:-

Hurts Helmer silver, Ikea, pris: 100:-


Polarn och pyret bruna fodrade byxor stl 92, t-shirt, långärmad body, långärmad tröja stl 86 mössa stl 48/50. Allt i fint skick! Ge bud!

Polarn och pyret fodrad fleecejacka, fodrad mössa, täckjacka med avtagbar innerfleecetröja, stl 86, fodrade vintervantar stl 1-2 år. Fint skick! Ge bud!

Polarn och pyret t-shirt, short med resår i midjan stl 86. Fint skick! Ge bud!
Polarn och pyret skaljacka stl. 98, använd men i fint skick! Ge bud!

Polarn och pyret fleeceoverall stl 74 med fodrad mössa stl 44, fint skick! Ge bud!

Bamse regnställ från Lindex, str 86, använt fåtal gånger, nyskick! Ge bud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar