På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 24 februari 2011

Sy och tråckla!

Någon Tradera-expert har jag inte blivit men nog blev jag av med barnkläderna jag lade ut till försäljning. Fort gick det och bra betalt fick jag också! Glad! Min bloppis/Blocket-försäljning gick också bra och nu allt är sålt! Lade vantarna på det är tyget i en auktion på Tradera så nu måste symaskinen fram snart. Hej kompis! ;-)

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Vad ska du göra av det, tro? Kudde? Gardin? Du visar väl :-)

    Som sagt, det där med tradera skulle jag vilja lära mig. Tänk så mkt som bara ligger här hemma...

    Trevlig helg på dig Anna! Bella

    SvaraRadera
  2. Tradera och blocket är toppen! Har blivit av med massor där. Säljer man i bra skick, brukar det alltid går vägen. Tradera hade både fina tyger och kuddar m m nu såg jag, man får bevaka sina intressen;)
    Ha en go helg, kram!

    SvaraRadera