På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

fredag 19 augusti 2016

Fredagssvep vecka 33



Än grönskar det på altanen. Men var skall jag vinterförvara mina fina olivträd? Och vad krävs? Måste läsa på helt enkelt. 


Skall försöka komma iväg till varuhuset. Gillar sortimentet men är sällan där. Tyvärr.


Första veckan i skolan är till ända. Två trötta killar här ikväll. Några nya rutiner att träna in kommer ju med att man blir ett år äldre. Men mycket är ändå lika. Vilket känns tryggt. 


Vi fick en underbar stund i solen på altanen. Drack bubbligt och gott snacks till. Pratade om ditten och datten och njöt av värmen. Ikväll skall vi se fotbollsdamerna. Nja. Vi och vi...jag sover nog då. 

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar