På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

söndag 16 januari 2011

Ny almanacka!

Imorgon börjar vardagen för oss igen efter nästan en månads ledighet. Lite annorlunda vardag då J är på väg till andra sidan jordklotet och saknar honom det gör vi; redan när taxin försvann nerför backen ikväll. Gästspelet på jobbet i fredags kan inte riktigt räknas utan imorgon blir det riktig vardag med förskola och allt det där. Min fina kalender har redan hängt uppe några veckor och januari är redan lagom ifylld med olika aktiviteter och händelser. Favorit i repris med kalender från Isa form givetvis. Mannen lobbar hårt för gemensam almanacka i mobilen genom Google, vi får se hur det blir med det...jag gillar att ha den hängandes synligt och att slänga ett öga på kalendern då och då. Känner mig liksom med och uppdaterad på allt som rör familjen, på en gång! Dessutom är den ju väldigt rar att se på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar