På Barfotsgatan

Välkommen till Barfotsgatan där jag bor med mina söner Nils och Sigge och min man i ett hus byggt på sjuttiotalet. Här blandas vardagslivet med småbarnslivet med renovering och med tapetsering. Allt i en enda röra!

torsdag 1 juli 2010

Pioner i bukett

Så här fin bukett gjorde jag till min syster igår och alla blommorna kommer från min egen trädgård! Väldigt stolt över den, kunde gott tänkt mig att behålla den själv. För visst är det så att nu äntligen blommar mina rosa pioner, jag älskar färgen!
Precis hemkommen från Hamburgsund där jag och J hjälpt pappa att flytta in i sin lägenhet igen. Helt nyrenoverad och fräsch med helkaklat badrum och nytt kök i vitt och valnöt. Smakfullt men kanske inte så familjevänlig lägre, mycket förvaring har försvunnit både pga ny planlösning och fler fönster överallt. Det är ju superfint med mycket fönster men då också svårmöblerat på samma gång. Tror iallafall att jag fick till det till slut och jag tycker det blev fint tillslut efter min egen homestyling!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar